קליניקה ברמת אביב

ירון קוניגסברג, אוסטיאופת (Osteopath)

MSc in Pain Science (Kings College London), M.Ost (Greenwich University) DO

לקביעת תור התקשרו ל: 050-2270480

ניתן לשלוח מייל לכתובת: osteopathyinisrael@gmail.com

ביקור ראשון

אוסטיאופתים רואים בכל מטופל כאינדיבידואל. בביקור הראשון האוסטיאופת יקח עבר רפואי מפורט שכולל מידע אודות אורח החיים והסביבה שלכם. בדרך כלל תתבקשו לחשוף את האזור שכואב ולבצע מספר תנועות פשוטות. לאחר מכן, מספר בדיקות אורטופדיות, נוירולוגיות (עצביות), ואוסטיופתיות יבוצעו. תהליך זה יאפשר קבלת אבחון מלא ובניית תוכנית טיפולית שמותאמת לצרכים היחודיים שלכם.

לאחר קבלת איבחון קונבנציונלי מלא והסכמה מודעת, ירון ישתמש בשילוב של מניפולציה של עמוד שדרה, טכניקות מוביליזציה (תנועה פסיבית של מפרקים בטווח התנועה הרגיל) עיסוי של הרקמות הרכות ודיקור מערבי כדי להקל על הכאב שלכם ולשפר תפקוד פיזי. כמו כן, תקבלו תרגילים לשיקום בכדי שתהיו מסוגלים לטפל בכאב שלכם באופן עצמאי.

בהתחשב באופי הפיזי של הטיפול, לפעמים חשים במעט כאב 48-24 שעות לאחר הטיפול. ירון יסביר לכם לאילו תגובות אתם יכולים לצפות. אם יש לכם דאגות בקשר לטיפול, חשוב להודיע לירון בהקדם ולשאול לעצתו. יכול להיות שיהיה צורך ביותר מטיפול אחד לפני שהבעיה עימה באתם להתייעצות תיפטר. ירון יבדוק את התקדמותכם בכל ביקור ויבקש את רשותכם לפני שייערוך שינויים בתוכנית הטיפולים שלכם.

חשוב שתרגישו בנוח בזמן הטיפול. אל תהססו לשאול שאלות אם אינכם בטוחים במשהו שנאמר בזמן ההתיעצות הראשונית או בזמן הטיפול. אתם תמיד מוזמנים להביא איתכם מלווה אך אם הינכם מתחת לגיל 18 חובה שתגיעו לטיפול בליווי מלווה מבוגר.

הפניות לאנשי מקצוע אחרים במגזר הרפואי

אם חוות הדעת של ירון היא שהטיפול בבעיה הפיזית שלכם היא מחוץ לתחום מקצוע האוסטיאופתיה, אז הוא ייצור קשר עם בעל מקצוע רפואי מתאים ויעביר את ממצאי הבדיקות שלו אליהם לאחר קבלת אישורכם. המטרה היא שתקבלו את הטיפול הטוב ביותר מבעל המקצוע המתאים. ניהול מקצועי של הכאב הפיזי שלכם יכול לכלול שיתוף פעולה בין- תחומי שכל צד משתמש בחוזק שלו. ירון שומר על קשר קבוע עם רופאי משפחה ומומחים מתחומים שונים בכדי להודיע להם על הממצעים שלו ובמטרה לבקש הפניה לבדיקות נוספות כגון MRI.

שאלות נפוצות

מה ללבוש לטיפול אוסטיאופתי?

כמו בכל בדיקה רפואית תתבקשו לחשוף את האזור שכואב ויכול להיות שגם תתבקשו להתפשט לביגוד תחתון כאשר הבדיקה כרוכה באבחון נוירולוגי (בדיקה עצבית) מקיף. לכן, בבקשה תלבשו ביגוד שנוח לכם איתו.

אפשר להביא חבר או קרוב משפחה?

כן, אם תרצו תוכלו להביא איתכם מישהו שיהיה נוכח בזמן הבדיקה והטיפול.

האם הטיפול כואב?

לפעמים טיפול יכול להיות מלווה באי-נוחות בזמן או לאחר שימוש בטכניקות מסויימות.ירון יסביר לכם למה לצפות ויבקש מכם להודיע לו אם אתם חשים בכאב. יכול להיות שתרגישו קצת נוקשים או כואבים לאחר הטיפול אך זוהי תגובה נורמלית וחיובית שמעודדת החלמה של רקמות.

כמה טיפולים אצטרך?

מספר הטיפולים שתצטרכו תלוי בסוג הבעיה הספציפית שלכם. המטרה שלי היא לעשות מינימום של טיפולים ולתת לכם אמצעים לטיפול עצמאי בכאב שלכם. אני אדע בתוך זמן קצר אם אוכל לעזור לכם או אם צריך להפנות אותכם למישהו אחר במגזר הרפואי.