top of page
header.jpg
logo yaron konigsberg
mobile_menu.png

שימוש נכון בגוף בעת עבודה עם מסכים

שימוש נכון בטלפון ובשולחן העבודה יכול להקל על כאב ולמנוע עומס מצטבר על מערכת השרירים והשלד. בנוסף, ארגון טוב של סביבת העבודה יכול לטפח יציבה ולסייע בשמירה על רמת ערנות וקשב לאורך זמן.




שימוש נכון בפלאפון

והשלכות של יציבה לקוייה


כיום ישנו שימוש מרובה בטלפון במהלך היום לצורך גלישה באינטרנט ובדיקה של הודעות ואימיילים. היציבה הנפוצה בעת בזמן שימוש בטלפון לרוב כרוכה בהטיה של הראש ופלג גוף עליון קדימה יחד עם סיבוב של הצוואר ועומס נלווה על הגפה העליונה. היציבה הזו אינה טבעית לגוף והעומס המכאני שנוצר בעקבות זאת יכול לגרום לכאבי ראש, בעיות בצוואר ולדלקות בכתף, במרפק, בשורש כף היד ובאגודל.




אמצעים לשיפור היציבה

בעת שימוש בפלאפון










ישיבה מול שולחן עבודה רגיל


ישיבה במשך שעות ארוכות אינה בריאה לגוף האדם ומלווה בסיכון מוגבר לעלייה במשקל, סוכרת ומחלות לב. יתרה מכך, יציבה לקויה בעת הישיבה יכולה להשפיע על כאבי ראש, כאבי צוואר, כאבי גב וגם על דלקתיותבמפרקים.



אמצעים לסידור מקום עבודה

בעת ישיבה בשולחן עבודה רגיל












עמידה מול מסך בשולחן עמידה מתכוונן


שולחן עמידה מתכונן למעשה מאפשר עמידה בנוחות במהלך יום העבודה. יש לכך הטבות בריאותיות רבות כגון שיפור בכאבי גב כתוצאה מישיבה מרובה, עלייה ברמות אנרגיה ויצרנות בעבודה, שיפור במצב רוח וגם הפחתה בסיכוי לחלות במחלות לב.



אמצעים לסידור מקום העבודה בעת

שימוש בשולחן עבודה מתכונן










יישום ההמלצות בבלוג זה הינו על אחריותו של הקורא בלבד ובכל מקרה יש להיוועץ עם הרופא המטפל. ירון קוניגסברג לא יישא באחריות משפטית או אחרת לנזקים כלשהם שיגרמו ו/או שיטען שנגרמו לכל אדם, בעקבות המידע המובא בבלוג. אין לראות במאמרים כל המלצה להפסיק או להימנע מטיפול רפואי/בריאותי אחר שהומלץ לכם על ידי הרופא המטפל.

רקע לסטריפ בצבע ירוק עם איור של קווים

מעוניין/נת בטיפול?
יש לך שאלה?
מלא/י את הטופס ואצור איתך קשר

bottom of page